Jedna etapa končí a nová začíná

Milí čtenáři a fanoušci rodiny Microsoft System Center,

po třech letech strávených ve společnosti DIGI-TRADE / COMPAREX, a celkem sedmi letech jako System Center konzultant, jsem se rozhodl pro profesní změnu. Od 1.3.2012 se s mnohými z Vás již nebudu pravidelně potkávat, jelikož od tohoto data jsem nastoupil do společnosti MICROSOFT na pozici Premier Field Engineer se zaměřením na SC Operations Manager (podrobnější informace o PFE).

Chtěl bych tímto poděkovat Vám všem, se kterými jsem mohl přímo či nepřímo pracovat na projektech a konzultacích, i těm z Vás se kterými jsem se potkával na různých akcích. Věřím, že se s mnohými z Vás budu potkávat i dále. Blíží se uvedení nových verzí produktů System Center 2012 a to určitě přinese mnoho nových příležitostí a možností. Samozřejmě budu pokračoval v psaní mého System Center blogu.

2 Responses to Jedna etapa končí a nová začíná

  1. Miroslav Haichel says:

    Gratuluji, tato změna mě spíše potěšila. Nové produkty SC2012 by mohly znamenat i novou etapu pro Microsoft 🙂 Miroslav Haichel

  2. Výborně, přeji mnoho štěstí.
    Michal Voleský

Napsat komentář