System Center Service Manager 2010 Authoring Tool a podrobná kniha

Již v polovině srpna byla uvolněna finální verze nástroje System Center Service Manager 2010 Authoring Tool. Jedná se o základní nástroj pro vytváření a úpravy objektů v rámci Service Manager 2010.

Pomocí Authoring Tool můžete:

  • Úpravy formulářů, včetně podpory rozšířené knihovny ovladačů
  • Vytváření nových jednoduchých formulářů k podpoře vlastních tříd
  • Editor tříd pro vytváření a rozšiřování tříd a vztahů v CMDB
  • Vytváření pracovních postupů s podrobnými kritérií (nové !) a rozšiřitelná knihovna akcí
  • Podpora management packů, včetně uzamčených MP
  • Prohlížeč tříd a formulářů pro jejich snadné nalezení, bez ohledu na management pack

Authoring Tool RTM je kompatibilní s verzí Service Manager 2010 + Cumulative Update 2 (KB2193861) a Cumulative Update 3 (KB2390520).

Stahovat můžete ZDE: http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=40b8f1b7-da63-46ae-9ca4-ef007fc3cb29

Kniha: System Center Service Manager (SCSM) 2010 Unleashed

Pro toho, kdo to myslí se Service Managerem 2010 vážně, bude určena čerstvě oznámená kniha System Center Service Manager (SCSM) 2010 Unleashed od autorů Kerrie Meyler (MVP), Alexandre Verkinderen (MVP), Anders Bengtsson (MVP), David Pultorak, a Patrik Sundqvist. Na knize dále spolupracovali Travis Wright, Kurt Van Hoecke, a Maarten Goet (MVP). Někteří z těchto autorů mají již zkušenosti z jiných knih série UNLEASHED, System Center Operations Manager (SCOM) 2007 Unleashed nebo System Center Configuration Manager (SCCM) 2007 Unleashed. Především se ale jedná o odborníky z praxe.

Kniha bude obsahovat informace o Service Manageru 2010 SP1, stejně jako o předpokládaných vylepšeních ve verzi R2 (plánované na rok 2011). V knize naleznete následující kapitoly:

  • Service Manager Basics
  • Service Manager 2010 Overview
  • MOF & ITIL (Why You Care)
  • Looking Inside Service Manager
  • Designing Service Manager
  • Planning Complex Configurations
  • Installing Service Manager 2010
  • Using the Service Manager Console
  • Connecting to Operations Manager, Configuration Manager, and Active Directory
  • Business Services
  • Incident Management
  • Problem Management
  • Change Management
  • Release Management Services
  • IT Management – Governance, Risk Management, and Compliance
  • Using the Self-Service Portal
  • Notification
  • Service Manager and Security
  • Backup, Recovery, and Maintenance
  • Customization Planning
  • Customizing Workflows and Management Packs
  • Reports, Dashboards, and Data Analysis
  • Customizing the Data Warehouse and Reporting
  • Service Manager and the Managed Service Provider
  • Partner Solutions
Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: