Tak už mě EU také dohnala aneb trocha politikaření na víkend

Hned na začátku musím upozornit, že tento příspěvek moc nesouvisí s obsahem tohoto blogu, ale jako odlehčení na pátek určitě vadit nebude. Včera večer jsem nainstaloval nové aktualizace operačního systému Windows 7. Jen pro upřesnění, používám licenci Windows 7 Ultimate retail, kterou jsem obdržel v rámci nějakého MS programu. Tudíž verzi pořízenou mimo EU. Jaké bylo mé překvapení, když jsem dnes ráno po spuštění počítače byl nucený vybírat mezi webovými prohlížeči. Ale proč až nyní?

Operační systém mám plně nainstalovaný a funkční cca 3 týdny a tudíž bych předpokládal, že tato volba mi měla být nabídnuta buď ihned po instalaci OS během patchování systému nebo vůbec. To že se tak stalo po 3 týdnech, je pro mne další důkaz vnucování se naší milované nadnárodní evropské instituce do záležitostí, které ji nepřísluší. Pokud bych chtěl používat alternativní browser, již ho mám dávno nainstalovaný. Stejně jako používám mnoho dalších aplikací.

Jen pro pořádek, za vše může aktualizace (http://support.microsoft.com/?kbid=976002), která tuto volbu instaluje.

Zanechat Odpověď

