System Center Service Manager v obraze – maximum veřejných materiálů

Pokud sledujete vývoj produktu System Center Service Manager, mohli byste přivítat seznam ukázek, který byl zveřejněn na blogu produktového týmu. Pro toho, kdo netuší co se pod názvem System Center Service Manager skrývá, bych jednoduše řekl, že by se mělo jednat o první verzi helpdesku/servicedesku od společnosti Microsoft, s propojením na systémy Active Directory, System Center Operations Manager, System Center Configuration Manager, případně další systémy i jiných výrobců.

Extending Service Manager to Automate IT Processes – New User Provisioing: http://blogs.technet.com/servicemanager/archive/2009/12/17/demo-extending-service-manager-to-automate-it-processes.aspx

Managing Virtualization with System Center Service Manager: http://blogs.technet.com/servicemanager/archive/2009/12/17/managing-virtualization-with-system-center-service-manager.aspx

Using SCSM, SCOM, SCVMM to Manage LOB Apps: http://blogs.technet.com/servicemanager/archive/2009/11/26/teched-emea-2009-demo-of-using-scsm-scom-scvmm-to-manage-lob-apps.aspx

Compliance/Risk MP in Service Manager: http://blogs.technet.com/servicemanager/archive/2009/11/25/teched-emea-2009-video-demo-of-compliance-risk-mp-in-service-manager.aspx

Managing Compliance with Service Manager: http://blogs.technet.com/servicemanager/archive/2009/10/02/new-video-on-technet-edge-managing-compliance-with-service-manager.aspx

Managing Applications with Service Manager 2010: http://blogs.technet.com/servicemanager/archive/2009/09/23/technet-edge-new-video-demonstrating-managing-applications-with-service-manager-2010.aspx

Extending and Customizing Service Manager: End-to-end Scenario: http://edge.technet.com/Media/Extending-and-Customizing-Service-Manager-End-to-end-Scenario-Demo/

Self-service Portal:

Service Manager Overview: “From Reactive to Proactive” by Maarten Goet, System Center MVP Part 1: http://www.myitforum.com/absolutevc/avc-view.aspx?videoid=1530&categoryid=

Service Manager Overview: “From Reactive to Proactive” by Maarten Goet, System Center MVP Part 2: http://www.myitforum.com/absolutevc/avc-view.aspx?videoid=1531&categoryid=

System Center Service Manager – Tracking additional Incident information and displaying it on a customized Incident Form: http://blogs.technet.com/servicemanager/archive/2010/01/16/system-center-service-manager-tracking-additional-incident-information-and-displaying-it-on-a-customized-incident-form.aspx

Extending and Customizing Service Manager: End-to-end Scenario Demo: http://blogs.technet.com/servicemanager/archive/2010/01/16/extending-and-customizing-service-manager-end-to-end-scenario-demo.aspx

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: