System Center Service Manager – plánovaná roadmap až k RTM verzi

Na Teched EMEA IT Pro v Barceloně představil Michael Nappi roadmap produktu System Center Service Manager (SCSM). SCSM by měl být portál, kde by uživatelé mohli v prvním kroku řešit své problémy s IT případně spouštět automatizované procesy. Na pozadí by pracovaly další aplikace a služby, které by tyto procesy zpracovávaly (např.: SCOM, SCCM, AD…).

Roadmap Service Manager:

  • 2008 H2, Beta 1 (early December or end of November, will not include the self-service IT portal)
  • 2009 H1, Beta 2 (summer 2009, will include the self-service IT portal and will also be feature complete)
  • 2009 H2, RC
  • 2010 H1, RTM

Tři hlavní přínosy SCSM:

Automated MOF/ITIL process

  • Incident Management
  • Self-Service IT Portal
  • Change Management

System Center Integration

  • System Center Configuration Manager
  • System Center Operations Manager
  • Active Directory

Extensible platform

  • Public SDK
  • Linked framework
  • Management pack extensibility
Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: