Service Level Dashboard pro Operations Manager 2007

IT oddělení potřebují stále více sofistikovanější nástroje pro monitorování výkonu aplikací běžících v organizaci. Tyto nástroje potřebují monitorovat kromě samotného serveru také stav a zdraví příslušných služeb.

Service Level Dashboard for System Center Operations Manager 2007, který byl v BETA verzi na konci dubna uvolněn ke stažení, je Solution Accelerator pro IT Service managery, kteří potřebují měřit a reportovat plnění SLA pro line-of-business (LOB) aplikace. Tyto nástroje pracují “end-to-end”, což znamená sledování výkonu jak na straně serveru, tak ze strany klienta. Výstup zobrazuje Solution Accelerator přes “Dashboard” s přehledných stavem výkonu sledovaných služeb a možností získat podrobnější informace.

S rozšířením Service Level Dashboard, používá Operations Manager distribuovaný aplikační model pro zpracování informací o zdraví aplikačních komponent do servisního reportu

Service Level Dashboard pro Operations Manager 2007 je navržen pro práci se stávající infrastrukturou Operations Manager 2007 (tím je zaručeno, že Operations Manager je vždy nastaven pro monitorování  business-critical aplikací). Konfigurace Service Level Dashboard pro Operations Manager 2007 zahrnuje přidání následujících komponent pro sběr a zpracování dat:

  • Definice SLA. IT manager identifikuje a definuje pravidla SLA pro dané business-critical aplikace nebo služby.
  • Monitorování webových aplikací a syntetických transakcí.  IT administrátor konfiguruje a umístí na síti dohledové body pro zajištění syntetických transakcí (např.: spojení s webovými stránkami nebo dotazy do databáze). IT administrátor konfiguruje prahové hodnoty pro monitorování podobně jako při sledování výkonu.
  • Model pro distribuované aplikace. IT administrator použije Operations Manager Distributed Application (DA) model pro definování aplikací nebo služeb. Použitím DA modelu, IT administrator seskupí monitorování webových aplikací a jiné monitorování  do aplikací a oblastí pro dashboard.
  • Rozhraní Dashboard. Jakmile jsou komponenty pro Service Level Dashboard pro Operations Manager 2007 nastaveny a schopné provozu, je použito uživatelské rozhraní "dashboard" pro kontrolu definic SLA.

Na webu MSN je k dispozici video s ukázkou tohoto řešení

Service Level Dashboard (Video Overview)

a na webu Microsoft TechNet další informace

http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc463350(TechNet.10).aspx

samotný produkt je ke stažení zde

Get the Service Level Dashboard for System Center Operations Manager 2007 Beta

Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: